Tło, REBIS

Pomoc

 

Książki w jakiej postaci można kupić na www.rebis.com.pl?
Książki w formie papierowej, audiobooki na nośnikach CD oraz audiobooki i e-booki w formie plików elektronicznych.
Czy muszę założyć konto na stronie REBISU, aby kupić książki?
Tak, założenie konta jest niezbędne do złożenia zamówienia. Po zalogowaniu się na konto w zakładce Historia zakupów widoczne będą wszystkie złożone zamówienia, udostępnione faktury, a w Biblioteczce dostępne będą zakupione pliki.
Jak się zarejestrować?
Aby się zarejestrować, należy kliknąć w zakładkę Twoje konto, wypełnić i wysłać formularz rejestracyjny. Na podany adres mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający rejestrację na portalu, należy ją potwierdzić, klikając w odpowiedni link w mailu.
Jak się zalogować?
Należy przejść do zakładki Twoje konto, podać adres e-mailem i hasło użyte przy rejestracji.
Zapomniałem hasła
W zakładce Twoje konto pod danymi logowania umieszczony jest link Przypomnij hasło – należy kliknąć w link i podać adres e-mail, aby otrzymać wiadomość z linkiem umożliwiającym zresetowanie hasła na portalu.
Czym są e-booki?
E-booki to książki wydane w postaci elektronicznej. Aby móc przeczytać taką publikację, należy posiadać specjalne oprogramowanie na smartfonie, tablecie, komputerze lub odpowiednie urządzenie zwane e-czytnikiem. Książki są przygotowane w formatach epub i mobi.
Jak wybrać format e-booka, który chcę kupić?
Kupując e-booka, otrzymujesz dostęp do plików w obu formatach: epub i mobi.
Czym są audiobooki?
Audiobook to książka w formie elektronicznej, zawierająca odczytany przez lektora tekst publikacji, dostępna w postaci pliku mp3 lub na nośniku CD.
Czym jest watermark?
Watermark to system ochrony praw autorskich polegający na zapisie w plikach niepowtarzalnego identyfikatora transakcji, który umożliwia zweryfikowanie nabywcy praw do pliku. Watermarkowane są wszystkie pliki sprzedawane w sklepie – w formatach epub, mobi, mp3.
Skąd mogę pobrać zakupione pliki i jak to zrobić?
Zakupione pliki dostępne będą w Biblioteczce. Wystarczy zalogować się na swoje konto, aby uzyskać do nich dostęp. Pliki można pobrać lub wysłać na czytnik.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Wysyłając zamówienie, trzeba zaznaczyć chęć otrzymania faktury VAT. Po zrealizowaniu zamówienia faktura zostanie udostępniona w postaci pliku pdf przy odpowiednim zamówieniu w Historii zakupów. Można ją pobrać po zalogowaniu na konto.
Czy mogę usunąć konto?
Tak, można usunąć konto w sklepie. Trzeba zwrócić się w tej sprawie do Obsługi klienta, korzystając z formularza kontaktowego - O nas | Kontakt | Obsługa klienta .
Usunięcie konta jest nieodwracalne i oznacza, że dostęp do Biblioteczki i zakupionych wcześniej plików w wersji elektronicznej nie będzie możliwy.
Jak działa powiadomienie?
W dniu ukazania się książki na podany przez użytkownika adres e-mail wysłane zostanie powiadomienie o dostępności wybranego tytułu.
Jak zasięgnąć informacji na temat dodruków książek, które trudno znaleźć w księgarniach?
Najłatwiej będzie zadać pytanie na naszym fanpage'u na Facebooku lub za pomocą formularza kontaktowego - O nas | Kontakt | Dział sprzedaży .